THE MAN BETWEEN

      Filme yra rodomas dabartinis Berlyno gyvenimas. Anglas daktaras, vedęs vokietę, dirba savo profesijos darbą tarp pabėgėlių. Užimtas savo darbu, jis mažai pastebi, kas vyksta aplinkui, net jo paties namuose. Atvyksta jo sesuo iš Anglijos. Daktaro žmona su ja susidraugauja ir jai bando aprodyti miestą. Tačiau ji nori nusukti jos žvilgsnį nuo žiauriausios Berlyno gyvenimo dalies. Prie daktaro sesers pradeda gretintis jo žmonos draugas, kurs pasirodo esąs tikras jo žmonos vyras. Ji, nenorėdama prarasti savo antrojo vyro ir nenorėdama pastatyti jo į blogą padėtį draugų akivaizdoje, mėgina viską laikyti paslaptyje. Tačiau kai įsimaišo jos antrojo vyro sesuo, kuri nemoka skirti gera nuo bloga ir visur puola užmerktom akim, atidengia paslaptį. Ji pasako net jo užsiėmimągaudyti žmones ir perduoti komunistams. Sesuo nenori tuo tikėti. Nors pagaliau ir įsitikina, bet savo širdyje nenori, kad kas nors bloga jam atsitiktų. Per klaidą vieton daktaro žmonos komunistai pagauna daktaro seserį. Ir dabar dar ji nepajėgia suprasti, koks pavojus jai gresia. Pagaliau pamato, kokioje padėtyje ji atsirado ir supranta, kad tai įvyko per klaidą. Pagaliau pasiseka pabėgti, bet tenka daug vargti, nes į vakarų pusę pabėgti yra labai sunku.

      Į veiksmą yra įveliami ir vaikai, kaip šnipai. Jie šį darbą atlieka puikiai, nors vis dėlto visur jie lieka vaikais. Po ilgų vargų mergaitei pasiseka pabėgti, bet tas žmonių pirklys yra nušaunamas tarp dviejų sienų.

      Filmas įdomus, nes parodomas tikras Berlyno gyvenimas. Nors gal ir nėra tikro visų žiaurumų vaizdo, bet galima susidaryti įspūdį apie dabartinį Berlyno gyvenimą. Dėl šios priežasties filmas yra naudingas visiems pamatyti, kurie nori pažinti tikrą šių dienų gyvenimą vokiečių sostinėje.

LITTLE FUGITIVE

      Filmas vaizduoja šeimos gyvenimą: tėvas miręs, motina dirba, o du sūnūs pešasi. Vyresnysis stengiasi nusikratyti savo mažesniuoju broliuku, kuris visą laiką jį seka ir nori visur drauge su juo dalyvauti. Motina turi išvažiuoti aplankyti sergančios giminaitės. Ji palieka mažąjį vyresniojo globoje. Vyresnysis tuo labai nepatenkintas. Jis ruošėsi su draugais važiuoti į Coney Island, o štai dabar čia tas mažiukas visur paskui velkasi, lyg uodegutė. Draugų padedamas, jis sugalvoja bent laikinai juo atsikratyti. Jie paduoda jam mažą revolverį, kuriuo jie žaidė, ir liepia šauti į tą pusę kur stovėjo vyresnysis brolis. Vaikas šauna, o jo brolis krinta žemėn ir vaidina mirusį. Kiti vaikai jam pasako: "Tu nušovei savo brolį, bėk dabar slėptis!" Vaikas tuo patiki ir pabėga. Parbėgęs namo, išsiima iš stalčiaus motinos paliktus pinigus ir dumia iš namų. Įsėda į traukinėlį, kurs jį nuveža į Coney Island.

      Iš pradžių čia jis dreba ir bėga nuo kiekvieno policininko, bet tuoj, pamatęs visokias sūpuokles, arkliukus ir kitas vaikų pramogas, viską užsimiršta ir pradeda mėginti kiekvieną pramogą. Čia pasireiškia vaiko noras viską pamatyti, viską išmėginti, ir tuoj jis šioms pramogoms išleidžia visus pinigus. Norėdamas ir toliau jodinėti ant arkliukų, stengiasi užsidirbti pinigų, rinkdamas paplūdimy tuščius butelius ir nešdamas parduoti. Vaikų arkliukų prižiūrėtojas jį įtaria. Gudrumu išgauna jo adresą ir paskambina į namus. Vyresnysis brolis tuoj atskuba. Mažajo akys nušvinta, kai pamato, kad jo brolis gyvas ir kad visa buvo tik žaidimas. Juodu grįžta namo, susitvarko ir sėda prie televizijos. Tuo tarpu pareina motina ir džiaugiasi, kad jie taip ramiai sėdi namie. Prižada juodu nusivežti į Coney Island. Vaikai pasižiūri į vienas kitą ir nusišypso, nes motina nežinojo, kad juodu tik ką grįžę iš Coney Island...

      Filmas nėra labai įdomus ir pamokantis; tai yra tik maža ištraukėlė iš kasdieninio gyvenimo, trupučiuką atskleidžianti vaiko sielos pasaulį. Palyginus tačiau su kitais dabar einančiais filmais, yra vertas pasižiūrėti.

ROME  AT 11 O'CLOCK

      Itališkas filmas, kurio turinys paimtas iš tikro atsitikimo, įvykusio Romoje 1951 m., kai vienoje nelaimėje žuvo viena mergaitė ir kelios dešimtys buvo sužeista. Vaidyba vidutinė. Žymių italų artisčių čia nėra, bet yra kelios bepradedančios vaidybą gražuolės. Gana gerai parodo kai kuriuos Romos gyvenimo užkulisius, bet, norint viską suprasti, reikia mokėti itališkai, nes angliški užrašai negali visko paaiškinti.

SAADIA

      Gana gražus filmas. Veiksmas vyksta Afrikoje (Marrocco). Prancūzas daktaras, nusivylęs gyvenimu, dirba savo profesinį darbą, kur jis mano esąs labiausiai reikalingas. Dirba su žmonėmis, kurie dar tiki burtais, todėl darbas sunkus. Filmas iškelia maldos reikšmę ir galią. Taip pat parodoma, kad žmogus ramybę randa, tik dirbdamas ir pasišvęsdamas kitiems.

ROSE MARIE

      Lengvo turinio Cinemascope filmas. Pagrinde pastatyta daina "Indian Love Song", kuri tęsiasi per visą filmą. Nors gilesnių minčių čia ir nėra, bet, norint ramiai praleisti porą valandų, verta pažiūrėti. Labai gražūs Kanados vaizdai, gražios dainos. Pagrindiniai artistai Ann Blyth ir Fernando Lamas neblogai vaidina.

SASKATCHEWAN

      Spalvuotas filmas iš Kanados gyvenimo. Pagrindiniai artistai: Alan Ladd ir Sheley Winters. Kanados kalnuotos ir ežerėtos srities vaizdai nepaprastai gražūs. Parodomi indėnai su savo būdu ir papročiais. Vedamoji mintisdrąsa, broliškumas ir pasitikėjimas veda į pergalę. Herojai savo roles atlieka gerai, gražus pastatymas ir... stoka rūbų.

NEW FACES

      Spalvuotas Cinemascope filmas. Nors 20th CenturyFox (kurio gamybos yra šis filmas) kadaise buvo žadėjęs Cinemascope būdu gaminti tik geriausios rūšies filmus, bet apie "New Faces" negalima to pasakyti. Turinys labai tuščias. Yra kelios dainelės, kurios kartais primena kabaretą. Juoduke Eartha Kitt su savo dainuojama "Monotonous" palieka klaikų įspūdį. Bendrai, šiuo metu pasipylė daugybė filmų, panašių į "New Faces", apie kuriuos būtų galima pasakyti: jei pamatysinieko nelaimėsi, jei nematysinieko nepralaimėsi.